Odense Gymnastikforening, Hovedbestyrelsen Torsdag d. 27. februar 2025 kl. 19.30 i Klubhuset


Dagsorden jfr. vedtægternes § 6:


1.  Valg af dirigent

2. Valg af 3 stemmetællere som stemmeudvalg


3. Formanden for hovedbestyrelsen aflægger beretning for det forløbne år til godkendelse


4. Kassereren fremlægger hovedafdelingens regnskab samt klubhusets regnskab til godkendelse samt budget for det kommende år.


5. Fremlæggelse af Eventyrløbets regnskab

6. Behandling af eventuelt indkomne forslag


7. Valg til bestyrelse og udvalg.

Ulige år:



Hovedformand                          (Alex Tesch modtager ikke genvalg)
1 bestyrelsesmedlem               (Sonja Jensen)
1 bestyrelsessuppleant            (Lisbeth Kej)
1 formand for klubhuset          (Mogens Philipsen genopstiller)
2 revisorer
1 revisorsuppleant
2 revisorer for klubhusudvalget

1 revisorsuppleant for klubhusudvalget

8.  Eventuelt.



Forslag til punkt 5 “Behandling af eventuelt indkomne forslag” sendes til formand Alex Tesch, aptesch@gmail.com senest 17. februar 2025.


Med hensyn til eventuelle forslag til vedtægtsændringer gælder følgende jfr. vedtægternes § 6, stk. 3:

Stk. 3.

Forslag om vedtægtsændringer skal stilles af mindst 10 medlemmer eller af hovedbestyrelsen. Forslagene indsendes skriftligt senest 8 dage før generalforsamlingen til formanden. 



Pbv
Alex Tesch

Share by: